aniochtilda

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av matilda&annika - 15 oktober 2010 22:12

Jag kan inte sluta fascineras över hur otroligt vacker kvinnlig skönhet är. Jag älskar den! Vissa kvinnor/tejejer är så sjukt snygga verkligen. Visst kan manlig skönhet vara otrolig men det finns inget som kan vara så slående som en otroligt vacker kvinna. 


Titta på dessa kvinnor så förstår du vad jag menar. 


   Evangeline Lilly


  

Cate Blanchett


  

Rihanna


  

Megan Fox


  

Amanda Seyfried


  

damn jag dör lite varje gång jag ser denna kvinna. Doutzen Kroes 

Av matilda&annika - 15 oktober 2010 20:01


matilda: asså jag är inte såååååååå trög  
annika:men jag fattade att du fattade det han heter ali  
matilda: ellr hur ljug inte annika  
annika: men cris brown e ju coolare  
matilda: jävligt onöddigt mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm  
annika:skitpådig  
matilda: ät skit mmmmmmmmmmmmmmmmmmm  
annika: okej!  
matilda: meddela hur det smakade sen?
aså jag trillar snart ner från sängen av skratt. ngt gick fel. asså svara då ditt minog  
annika: HAHAHAH ASSÅ DU E SÅ NOLLSTÄLLD  
matilda: mingo
annika: oj caps caps e verkligen med mig idag??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Vi glömde visst medicinen idag

Av matilda&annika - 15 oktober 2010 17:20

Jag skulle kunna få mardrömmar om engelskan. Eller åtminstone om mattie och hennes läskiga, tonade glasögon. Men visst, får man migrän av lysrören i taket, så ska det väl vara okej att se ut som ett mongo antar jag. 


Ikväll äre nog teori och idol som gäller. Vilken salig blandning. Fast Idol är rätt suttigt nu när inte syrran är med. Vilket hon iofs inte har varit på ett bra tag, men ändå.


puss och annat mysigt. 

(btw, glöm inte vår omröstning till höger i menyn!)

  

Jag får väl erkänna att, nej - tar jag inte mina piller blir jag konstigare än vanligt. Det lite sorgliga är dock att till Ankan finns det inga piller som hjälper mot hennes besvär, så hon ser ut och är som på bilden dagligen. 




Av matilda&annika - 15 oktober 2010 16:50

haha I wish!

nämen en ganska oskön händelse som hände nyss då. Jag har precis käkat en macka och ska ta en till från samma paket och märker att den är möglig. Hög fresh-faktor, men den smakade bra. 


Äntligen fredag idag jiha! Ganska lång skoldag ändå dock. Fast min skola (John Bauer) är ändå inte så strikt så att vi direkt gör något speciellt viktigt där.

Kollade lite på I Anneli, käkade i matsalen och träffa Jones, Chris Brown och en askön snubbe named Carlos (haha), hade engelska där några redovisade och tillsist en franska lektion. Älskar franska lektionerna som är så söta <3

Iallafall så träffade jag Rickard en kortis när jag kom till Ronneby, så körde han mig hem den snällisen. 


Ikväll tänktej jag kolla på Idol men de lär jag ändå inte göra för det e så drygt. Vi hörs sen! PUSSPÅKINDEN


  

en dag då hon glömt ta sin tablett.

Av matilda&annika - 15 oktober 2010 10:29

Jag gillar skolan så mycket, så jag åkte in tidigt. Börjar 12.45 och jag har suttit här i soffan sen 9. Ja, fan, jag måste verkligen älska skolan. 


Föresten ska jag tydligen gifta mig. Coolt va? Ja, assåå jag har ju redan Annika, men hon är van vid konkurrenter. I detta fallet är konkurrenten ett psykfall. Ungefär. Hahahahahahahahah, fan vad jag är rolig.


Oj, nu satte sig en snygg kille här. Hihi.


  




Av matilda&annika - 15 oktober 2010 08:01

Det är -4 ute. Jag ska cykla till bussen. Har hoppat i min knall orange (stavas det så?) kappa, mössa och en fet halsduk. Fyra minus är kallt. Svinkallt. Hur fan ska jag stå ut när det är -15 i vinter? Jag hatar att frysa. 


Förövrigt så tror jag att alla har gått och blivit kära i mig. Jag är inte paranoid alls. Inte lätt att vara mig, helt enkelt. 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska du göra i helgen?
 titta på idol och äta chips
 festa så hårt så du glömmer att du ens var på fest
 spela spel på facebook
 fira Annika .. ;););)
 pussa matilda i stjärten

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards