aniochtilda

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av matilda&annika - 18 oktober 2010 21:17

träningen gick kanon! gud vad bra jag är herregud! sprang hur långt som helst och sen massa intervaller och sen ännu mer intervaller inne med Johanna. hehe, skoj! 


Vi smed lite planer inför fredag så hoppas det blir en idolkväll med gamla goa friends. Kom hem för en stund sen och pappa hade köpt pizza gott, så åt det medan biggest loser var på teve. haha fett fresh. Nu ska jag försöka plugga lite men det kommer ju gå åt helvete så ... nej fan jag SKA plugga lite ikväll ... har ju en historiaredovisning på torsdag (my god help) som måste bli klar. Så ikväll ska jag alltså plugga. 


Ha det bra tänkte jag skriva men vafan det här är inget jäkla brev. pössssssssss

//annika

Av matilda&annika - 18 oktober 2010 18:32

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej


Jaa, jag går på överskottsenergi och tycker allting är väldigt roligt hela tiden. Sitter här och skrattar för mig själv. Normalt? Nä. Inte någonstans. Men vem pallar vara det då! 


Jag skäms så jag vill dö. Framför allt med tanke på att jag & Sophie tydligen låg på toan en timme i lördags på PM, och att vi såg ut som två spöken när vi kom ut. Plus att när Sophies mamma hjälpte oss till bilen trillade jag hela tiden, för att jag inte kunde gå. OCH hennes pappa fick leda mig in till sängen, där jag däckade med kläder och allt på. BRA JOBBAT, MATILDA.


Tur att jag är så jävla snygg i alla fall. Inte ful som Ankan säger. Fuck you :(




Av matilda&annika - 18 oktober 2010 17:01

Hallå på er

Denna dagen har varit fucked. Åkte in till karlskrona vid tio och började dagen med en visit i matsalen. haha knäppt. Sedan hade vi svenska och sen franska.

dagen har varit så jäkla blasé (slå upp) och känns som jag levt någon annans liv. blö.


Nu ska jag försöka bli lite pigg här eftersom min tränare lagt upp värsta intervallpasset till mig. fan inte lust nu alltså. ska dricka lite kaffe nu fast tog sönder kaffebryggaren innan så det lär ju smaka avlopp. 


Ta hand om er ppl //ani

Av matilda&annika - 18 oktober 2010 13:43

Vampire Diaries är i särklass den absolut bästa serien som går på tv just nu. Dock har jag alla avsnitt nerladdade. Kan sitta och glo på avsnitten om och om igen. Den största anledningen är mannen nedanför. Ian Somerhalder. Seriöst. Jag skulle bokstavligt talat döda för att få träffa och spendera några timmar med honom. Helt klart den snyggaste mannen i hela världen. Och rollen som odräglig och farlig vampyr får åtminstone mig att dö lite grann inombords varje gång jag ser honom. Njut av snyggheten själv! Jag ska sätta mig och sträck-kolla på några avsnitt nu.

//Matilda 

             

Av matilda&annika - 18 oktober 2010 11:43

MEN TJENA!


Inget illamående, ingen huvudvärk, ingen kom-och-hjälp-mig-att-dö-känsla. 

På topp igen. Fucking great!

Sov till nu. Välbehövligt och underbart. Sova är väldigt underskattat faktiskt. 


Låg uppe och snackade med Kalle och Javid till runt 1. Fina killar det där. Som vi ska åka ner till snart. De ska lära oss att festa på riktigt. Jag är redan fullärd egentligen. I alla fall efter i lördags, haha. Men det kan bli riktigt nice, så klart vi är på! 


Nu ska jag ställa mig i duschen, till varmvattnet tar slut. Skänka en tanke till alla som går i skolan och njuta lite extra av skadeglädje. Mohah, jag är hemsk :D


FET puss //Matilda 


  

På topp!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska du göra i helgen?
 titta på idol och äta chips
 festa så hårt så du glömmer att du ens var på fest
 spela spel på facebook
 fira Annika .. ;););)
 pussa matilda i stjärten

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards