aniochtilda

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av matilda&annika - 27 oktober 2010 19:27

usch.fuck.dö.äckel.kuk.stick.hata.fan.jävlar.helve
te.idiot


Ah, ungefär så känner jag mig nu så ni fattar kanske att jag inte precis känner mig som en söt flicka i rosa kjol med solhatt och en blombukett i handen och ler. nää...


Men tänkte ignorera det nu och berätta om en sak som hände idag. Jag står och plockar lite godis på hemköp då det kommer fram en man (rätt fet) och säger:

- Ah du kan äta godis du, men inte jag nej. 

Sen går han vidare och  jag bah eeh?? Sen när jag står i kassan och ska betala ställer han sig efter mig och lägger upp sina varor på bandet. Förutom typ mjölk och bröd och sånt ligger där en två marabou och en diam också. Man bah eeeh? Sjukt skum man. 


//Ani the not very nice person right now

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska du göra i helgen?
 titta på idol och äta chips
 festa så hårt så du glömmer att du ens var på fest
 spela spel på facebook
 fira Annika .. ;););)
 pussa matilda i stjärten

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards