aniochtilda

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

FREDAGEN IDAG och lite baklava

Av matilda&annika - 22 oktober 2010 14:39

nej men hej! tjatjatja!!!


nä skoja bara. Amal och jag har sålt Baklava idag i skolans café, vet inte om det blev någon succé precis hehe ... men jag tyckte det var gott och jag tror faktiskt de flesta andra också tyckte det. ELLEER?? nä orkante tjata mer om baklava nu alltså. 


ska snart dra hem, ikväll ska jag och nårra till kolla på Idol och tjöta hos matilda. Ni vet matilda, ni har hört talas om henne va ?? aa rätt fin tjej e hon. okej.


  

sötaste amal <3 älskar henne fast hon ville inte tro det. 

 
 
Ingen bild

GURF

22 oktober 2010 14:51

jag älskar dig också typ. Men inte lika mycket som jag älskar chris brown

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda&annika - 28 oktober 2010 13:17


Jag mår illa. För mycket pannkakor. Men fan så gott.    Hade körlektion i morse och det gick skitbra. Förutom fickparkeringen. Onödig skit bara kan man tycka. Efter lektionen satt jag på körskolan i några timmar och gjorde teori till allt snurrad...

Av matilda&annika - 27 oktober 2010 19:27

usch.fuck.dö.äckel.kuk.stick.hata.fan.jävlar.helvete.idiot.   Ah, ungefär så känner jag mig nu så ni fattar kanske att jag inte precis känner mig som en söt flicka i rosa kjol med solhatt och en blombukett i handen och ler. nää...   Men tänkt...

Av matilda&annika - 23 oktober 2010 11:56

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR ANNIKAS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ÄLSKAR DIG!    ...

Av matilda&annika - 22 oktober 2010 17:16

TJUUUHHUUU! Äntligen färdig med teorin!!!! Har bokat uppkörning och teoriprovet idag, efter en jävligt lyckad dag på körskolan! Satte alla tester på första försöket med goda marginaler! Nu är jag nervös osv osv, för min inställning är "du kommer kugg...

Av matilda&annika - 21 oktober 2010 19:56

Jag har Håkanfeber. Fy tusan vad han är bra asså! Hans texter får mig antingen att vilja gråta eller dansa och skrika och hoppa som en galning. En sån salig, men otroligt härlig blandning. Och så påminner det om sommaren. Ja, fy fan vad bra det är.  ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska du göra i helgen?
 titta på idol och äta chips
 festa så hårt så du glömmer att du ens var på fest
 spela spel på facebook
 fira Annika .. ;););)
 pussa matilda i stjärten

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards