aniochtilda

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av matilda&annika - 16 oktober 2010 16:41

Jag kan inte annat än hålla med matilda om att hösten är el mas fantasico årstido por el åro! FREAKIN LUV IT!

Idag har jag vart hos mormor och morfar hela dagen och krattat löv med min kusin Erik. Det låter säkert cptråkigt men det var kul! Och så var vädret så fint med. Förutom att krattat ihop säkert 20 skottkärror löv har vi såklart hunnit med pannkakor med jordgubbssylt och socker också. Gött svar JA. 


Okej, orka att jag är så positiv idag men det är fanimej hösten jag blir glad av. Förutom att naturen är så fin så infaller ju min födelsedag OCH halloween under hösten - årets viktigaste högtider. 


Nu ska * fröken hurtig hurtig* dra ut igen och sedan ska jag INTE missa klockan 8-tåget med frugan till Karlskrona. BYEBYE homies. 

//Ani

Av matilda&annika - 16 oktober 2010 12:52

Morning sunshines! 

Fan helt underbart väder. Kyla och att behöva frysa är något av det värsta jag vet, men att gå ut lång runda, när solen skiner och skogen exploderar i en miljon färger, kan vara något av det finaste som finns. Allra bäst blir det med en proffsig kamera runt halsen. I alla fall ger det mig motivation till att komma ut, ifall jag vet om att det finns möjlighet att få allt fint dokumenterat. Så därför önskar jag att den där proffsiga kameran fanns hos mig nu, istället för 50 mil bort i Sthlm, hos en syster som ändå inte uttnytjar den -,-


Dock hade jag ändå inte fått komma ut.. Har teori som ska göras hela dagen. Och ett andra världskrig till rum som ska fixas. Woho. Senare ska vi i alla fall in till kna, för lite party! Hoppas jag i alla fall. 


Latero!


Btw. Annika glömde i sitt inlägg att ta med den snyggaste bruden!

Säg hej till MIG. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska du göra i helgen?
 titta på idol och äta chips
 festa så hårt så du glömmer att du ens var på fest
 spela spel på facebook
 fira Annika .. ;););)
 pussa matilda i stjärten

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards