aniochtilda

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av matilda&annika - 19 oktober 2010 21:18

aah okej idag gjorde jag ett matteprov och det gick FETTBRA shit fatta jag kan få riktigt bra på det här. Okej annars då. skolan idag var lugn, hade psykologi och matte ungefär. Sen missade jag såklart mitt tåg så fick ta en buss halv fem, va hemma halv sen och åkte kvart i till träningen. nu ska jag va aslat och typ planera lite inför imon. amalia och jag ska nämligen planera lite projektarbete wohoo!!!


över till nåt annat.

(melodi: jimmie åkesson tjalala)


MATILDA ÄR KÄR, TJALALLALA! MATIDLA ÄR KÄÄR, TJAALLALALA!


smellya later pk.

Av matilda&annika - 19 oktober 2010 20:53

Med risk för att få mitt hjärta krossat. 


Kass uppdatering. Skyll på ankan! 


En lektion idag. Asså jag börjar nästan gilla skolan. Kan bero på att jag slipper vara där, HE HE.


Idag har jag fan varit sjukare än vanligt. Elina och Emma började nog undra. Speciellt Elina. Och hennes bror. Tog hans kakor och sprang runt i huset och skrek. Did I tell u my last name is Retard? Sen fick jag mina Crunchy<3 och vaniljyoggi och blev tyst.

Ridlektionen gick åt helvete ungefär. Stressad häst=hackig ridning=inget bra. 


Nu ska jag göra ingenting och sen sova. Imorgon är jag ledig. Fint.


//M




Av matilda&annika - 19 oktober 2010 00:01

Klockan är way to much! Borde sova. Måste sova. Kan sova? Nä. 


Varför blir jag alltid intresserad av något, som är absolut svårast att få?


På moln förfaaaan


//M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska du göra i helgen?
 titta på idol och äta chips
 festa så hårt så du glömmer att du ens var på fest
 spela spel på facebook
 fira Annika .. ;););)
 pussa matilda i stjärten

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards